Veel gestelde vragen
Heb je een vraag over een artikel, service of je bestelling? Op deze pagina vind je onze meest gestelde vragen.
Staat je vraag hier niet tussen of is deze nog niet voldoende beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00.
E-mailadres : info@baloba.be
Hoe snel heb ik mijn bestelling binnen?
Als je op werkdagen voor 15.00 uur hebt besteld, proberen we nog dezelfde dag de bestelling op te sturen, meestal ontvang je. het binnen 2 werkdagen.
Duurt het langer dan 3 werkdagen stuur ons een mailtje of whatsapp bericht zodat we mee kunnen kijken waarom het zo lang duurt
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ophalen kan op afspraak.
Naar welke landen vertuur je bestellingen?
Momenteel versturen we enkel naar Belgie en Nederland.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja je krijgt na jou bestelling een orderbevestiging.
Heb je geen orderbevestiging gekregen, neem dan contact met ons op : info@baloba.be
Waarom heb ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen?
Het kan zijn dat je de bestelling niet correct hebt afgerond, mocht dat wel het geval zijn kijk even in de map Ongewenste e-mails.
Staat daar ook niks op neem dan contact met ons op : info@baloba.be
Hebben jullie ook een fysieke winkel?
We verkopen alleen online, maar ophalen is mogelijk op afspraak.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je de bestelling annuleren na dat je besteld hebt, probeer dan zo snel mogelijk contact met ons te nemen : info@baloba.be
Zolang de bestelling niet is verzonden kunnen we de bestelling annuleren.
Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Dat is helaas niet mogelijk
Kan ik korting krijgen?
Volg ons op facebook, instagram.
We zullen regelmatig actie’s houden.
Komt een artikel dat niet op voorraad is weer snel binnen?
We proberen altijd alles op voorraad te hebben, mocht er om welke reden dan ook geen voorraad meeer zijn. Dan zullen we het zo snel mogelijk bijvullen.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja zodra wij de bestelling hebben verzonden, krijg jij via mail een track & trace nummer.
Ik kan mijn bestelling niet vinden via de Track en Trace code?
Meeestal kan je pas de volgend dag jou bestelling volgen.
Kan ik een bestelling terug sturen?
Hoe stuur ik een bestelling retour?
Kijk voor meer informatie hoe je een artikel retour stuurt naar Ruilen en retourneren
Moet ik betalen om mijn bestelling retour te sturen?
Ja je betaald de verzendkosten.
Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen.
Neem gelijk contact met ons op zodat we het kunnen oplossen : info@baloba.be
Ik heb een defect artikel ontvangen.
Neem zo snel mogelijk contact op met ons zodat we het kunnen oplossen : info@baloba.be
Ik wil een klacht of fout melden
Het team van Baloba.be doet er alles aan om de kwaliteit van onze website en service zo hoog mogelijk te houden. Mocht er iets niet helemaal aan je verwachtingen voldoen, dan proberen we je graag alsnog tevreden te stellen.
Je kunt een email te sturen naar onze klantenservice. Binnen een werkdag proberen we je een antwoord te geven en samen tot een oplossing te komen.